پیجینگ یعنی وقتی یک شخص میخواد یک دستور بده صداش رو همه بشنون بعد به هرکس دوست داشت میتونه اجازه بده که از اون طرف صداش رو هم بشنوه

اینترکام فرقش با پیجینگ اینه که بجای اینه که دستور مدیر توی همه بلندگو ها پخش بشه روی یک داخلی مورد نظر میره مثلا مدیر میخواد به منشی بگه که بیاد تو دفترش کدش رو میگره و شماره داخلیش رو بعد صداش برا منشی میره رو اسپیکر و دستورش رو میده